digitalul transformă modul în care comunicăm, lucrăm, facem business, trăim.

companiile se vor adapta la noua realitate sau vor dispărea. Transformarea digitală este procesul de utilizare a tehnologiei pentru a crea noi experiențe pentru clienți. Transformarea digitală adaugă valoare fiecărei interacțiuni cu clienții, și începe și se termină cu modul în care vă gândiți la clienți și creați engagement cu aceștia. Experții noștri în transformare digitală abordează procesul în 3 pași esențiali:

1

analiză & audit

de ce e important

pentru a evalua viabilitatea unei idei sau a unui concept, luăm în considerare toți factorii relevanți și analizăm în detaliu toti parametrii digitali relevanți pentru viitorul proiect. Etapa de analiză data-driven este esențială pentru ca oferă claritate managementului și stakeholderilor în luarea deciziilor de implementare a oricarui proiect digital.

la ce să te aștepți

etapa de analiză aduce la lumină noi insight-uri, oportunități și riscuri care nu au fost evidente de la început. Identificăm în detaliu nevoile de resurse pentru implementarea proiectelor digitale.

2

definirea roadmap-ului

de ce e important

există nenumărate modalități de a eșua în digital, iar una dintre cauzele comune ale eșecului este lipsa de înțelegere adecvată a oportunităților și amenințărilor relevante. Schimbările în tehnologie, schimbările în tendințele pieței și comportamentul clienților creează circumstanțe care fac ca luarea deciziilor strategice să fie dificilă. Pentru a aborda acest mediu dinamic, am dezvoltat un proces de evaluare a asset-urilor digitale necesare pentru a vă atinge obiectivele de business: evaluăm modul de utilizare, tipul și calitatea acestora, pentru a vedea dacă aveți varietatea potrivită și strategia necesară.

la ce să te aștepți

rezultatul procesului vă va ajuta să vă întelegeți poziția în peisajul digital și vă va arăta potențialele direcții.

3

producție digitală

de ce e important

pentru a vă consolida imaginea companiei și prezența digitală prin dezvoltarea diverselor asseturi digitale, cum ar fi platforme online, aplicatii web sau de mobil, bannere interactive, videoclipuri și animații, într-un mod care poate fi perceput ca identificabil, dar unic în industrie. Asseturile digitale sunt cele mai bune instrumente pentru a vă transmite mesajul si pentru va asigura ca business-ul vostru este future-proof.

la ce să te aștepți

project management pentru producția asset-urilor tale digitale, colaborare strânsă cu echipa de producție, un process continuu de feedback, planificare coordonată.

  • concept creativ/strategie digitală;
  • digital & social media content (comunități, content video/static/animat, filtre AR, activări);
  • asseturi digitale complexe - aplicații web, aplicații mobile, platforme online;
  • managementul integrat și producția campaniilor digitale (bannere statice și animate, rich media, raportarea performanțelor);
  • media-buying și performance.